mandag den 18. juli 2011

Mandag 18 juli Grand Canyon

Hvis I kigger på det lille plateau i midten, kan I se en vovehals, som lige skulle bevise at han kunne klatre på disse klipper. Der er ca 2000meter ned, men han kom sikkert ind igen.
Vi har brugt hele dagen på at skiftevis køre og gå rundt i Grand Canyon og vi har taget en del billeder. Vejret har været afvekslende, sol, overskyet, lidt regn, men hele tiden omkring 27grader.

Her i området er der ingen supermarkeder, så det er ikke muligt selv at arrangere mad. Til gengæld har hotellet morgenmad inkluderet. Desværre ikke kraftfoder som vi kan li' det - men kedeligt blødt brød, kunstige vafler, honningristet musli. Til gengæld var kaffen tynd. Vi har været småsultne hele dage - så her til aften skal vi have steaks eller tournedos.

Nu har vi været på en del hoteller og sengene er altid høje og kæmpestore. Til gengæld skal vi kæmpe om samme dyne og det gør vi så. Hovedpuderne er høje som sov man med en fodbold under hovedet.

1 kommentar:

  1. Hehe, så kan I lære det :) Jeg kan lige forestille MIG Jer i sådan en kæmpe seng OG med 1 dyne!
    Chris han talte godt om det der mad, han endte med at bestille frugt, det siger alligevel lidt ;)
    Dejligt at kunne følge herhjemme fra!

    Her går det godt, vi har ryddet indkørslen, ser rigtig lækkert ud! Og føles godt ;)
    Jeg har trænet både igår og idag og skal køre igen imorgen, kan mærke stor forskel fra igår til idag, så rart at få kørt alt det jeg kan :) Tager lige en sidste træningstur imorgen og så er jeg klar! :))) Uhh, håber sådan at det går godt!

    Glæder mig til update :)

    SvarSlet